.

FAQ - przed wyjazdem

Przed wyjazdem zawsze pojawiają się pytania. Odpowiedzi na te najczęściej zadawane znajdziesz poniżej. Jeśli chcesz dowiedzieć się jednak czegoś jeszcze – zadzwoń do nas lub napisz!

  • 1.

    Co to jest wyjazd indywidualny?

    Wyjazd indywidualny to wyprawa bez pilota Kiribati Club, w swoim gronie. Wybieracie program z proponowanych na naszej stronie internetowej, a my w całości organizujemy taki wyjazd.
    Na tę wyprawę wyruszycie bez pilota Kiribati Club. Nie oznacza to jednak, że zostaniecie pozostawieni samym sobie. W większości miejsc towarzyszyć Wam będą nasi lokalni partnerzy, z którymi współpracujemy od wielu lat.

  • 2.

    Dla kogo jest taki wyjazd?

    Na wyprawę indywidualną możecie się wybrać z kim tylko chcecie: rodziną, partnerem czy grupą bliskich, lub w pojedynkę. Nie narzucamy limitów dotyczących liczby osób, choć warunki wyprawy dla 10 osób mogą różnić się od wyprawy dla 2 osób (np. inny środek transportu, inne miejsce zakwaterowania itd.).
    Jeśli macie wątpliwości, czy poradzicie sobie na wyjeździe indywidualnym, porozmawiajcie z nami - zadzwońcie lub napiszcie. Postaramy się przedstawić Wam wszystkie możliwe opcje.

  • 3.

    Jak zarezerwować wyjazd indywidualny?

    1. Składasz rezerwację poprzez formularz rezerwacji przy wybranym programie indywidualnym.

    2. Po otrzymaniu rezerwacji skontaktujemy się Tobą w celu jej potwierdzenia. W celu przekazania preferencji dotyczących wyjazdu (ilość podróżujących, standard hoteli, ewentualne modyfikacje programu itp.) poprosimy Cię o wypełnienie ankiety lub rozmowę z nami.

    3. Przygotowujemy dla Ciebie propozycję podróży - plan i wycenę. Z reguły trwa to od 3 do 14 dni, w zależności od stopnia skomplikowania wyjazdu i ilości zamówień. Zostaniesz poinformowany o postępowaniu i terminie przygotowania propozycji Twojej podróży.

    4. Otrzymujesz propozycję Twojej podróży. Pamiętaj żeby powiadomić nas o Twojej decyzji. W przygotowanie takiej propozycji wkładamy dużo pracy.

    5. Akceptujesz propozycję z planem i wyceną Twojej podróży. Podajesz nam dane do umowy: imię i nazwisko (jak w paszporcie), data urodzenia, adres zamieszkania i korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, rozmiar koszulki.

    6. Decydujesz się, lub nie, na dodatkowe ubezpieczenia (zwiększenie wartości kosztów leczenia lub ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyprawy).

    7. Otrzymujesz umowę. Do umowy dostajesz załączniki, które są integralną częścią umowy: warunki uczestnictwa, informacje o ubezpieczeniu, podręcznik uczestnika. Dostaniesz również informacje o wymaganych szczepieniach, wizach i ogólnej sytuacji społeczno-politycznej w odwiedzanym przez Ciebie regionie.

    8. Odsyłasz nam skan podpisanej umowy i skan paszportu. Dopełniamy formalności z naszej strony i odsyłamy podpisaną umowę.

    9. Wpłacasz I ratę zgodnie z umową.

    10. Przygotowujemy Twój wyjazd. Podczas przygotowań możemy być z Tobą w kontakcie, pytać o szczegóły, możesz zmieniać i modyfikować niektóre punkty oferty (dokupić wycieczki lub inne usługi, zmienić standard hotelu). Zmiany zostaną naniesione na aneks do umowy.

    11. Najpóźniej 2 tygodnie przed datą wylotu otrzymujesz dokumenty potrzebne do Twojej podróży (plan podróży dzień po dniu, vouchery, bilety lotnicze, dokumenty ubezpieczeniowe, kosztorys wydatków lokalnych itd.) na adres e-mailowy i kurierem do domu wraz z K-boxem (koszulką klubową, workiem sportowym, etui na bilety).

    12. Umawiasz się na odprawę Twojej podróży z osobą, która przygotowała Twoją wyprawę. Odprawę można zrobić na miejscu w biurze lub przez telefon. 

    13. Przygotowujesz się do wyjazdu. Wybrałeś wyprawę bez pilota - przeczytaj więc o realiach odwiedzanych miejsc, niebezpieczeństwach, naucz się podstaw lokalnego języka i nie podróżuj bez znajomości języka angielskiego.

    14. Wpisz do komórki kontakt do biura. Możesz powiadamiać nas na whatsappie, viberze, skypie lub messengerze o ewentualnych problemach i kłopotach. Będzie nam także bardzo miło usłyszeć, że wszystko przebiega pomyślnie!

    15. Pakujesz się i jedziesz na wyprawę marzeń!

  • 4.

    Dokąd organizujecie wyjazdy?

    Propozycje naszych programów znajdziecie w wyszukiwarce wyjazdów indywidualnych>>. Są to propozycje wypraw na wszystkie siedem kontynentów, stworzone w oparciu o nasze podróżnicze doświadczenia. Programy są tak zaprojektowane, aby można je łączyć ze sobą. Każdy z nich możemy też dostosować do Waszych indywidualnych potrzeb i oczekiwań, np. wydłużyć o dzień pobytu na plaży, zamienić czas wolny w mieście na czas wolny na łonie natury, podnieść standard zakwaterowania na trasie czy wzbogacić o miejsce spoza utartego szlaku, o którym wyczytaliście w podróżniczym magazynie.
    Jeśli Twojego wyjazdu marzeń nie ma wśród naszych gotowych programów, skontaktuj się z nami. Uszyjemy go dla Ciebie na miarę.

  • 5.

    Kiedy mogę jechać?

    Termin Waszej podróży zależy od Was. Sugerowane terminy dla poszczególnych programów znajdziecie w zakładce Pogoda.
    Po złożeniu rezerwacji każdorazowo potwierdzamy możliwość zorganizowania wyprawy w podanym przez Was terminie.
    Im wcześniejszej rezerwacji dokonacie, tym więcej czasu dacie nam na dokładne zaplanowanie Waszej podróży. Wszystkie rezerwacje dokonywane na mniej niż miesiąc przed wyjazdem mogą wiązać się z ceną łączną wyższą o 10% lub więcej (wyższe ceny biletów lotniczych, brak promocji na hotele itd.).

  • 6.

    Co jest w cenie?

    Świadczenia zawarte w cenie każdej wyprawy są wypisane przy opisie programu na naszej stronie oraz w wysyłanej do Was propozycji programu. Podstawę stanowią zazwyczaj noclegi, transfery lotniskowe, transport na miejscu (drogowy, lotniczy, wodny), ubezpieczenie, K-Box oraz szczegółowo rozpisany Plan Podróży, z którym uczestnik wyprawy powinien zapoznać się przed wyjazdem oraz w trakcie trwania wyjazdu. Czasami (w zależności od oferty) cena zawiera również wycieczki lokalne, bilety wstępów do odwiedzanych atrakcji i wyżywienie.

  • 7.

    Jak czuwacie nad moim wyjazdem?

    Od chwili Waszego wylotu na bieżąco śledzimy Waszą wyprawę kontaktując się z naszymi partnerami, pod których skrzydła trafiacie. Przez cały czas wyprawy Wy również dysponujecie alarmowym numerem telefonu do nas oraz do tychże partnerów. Jesteście proszeni, by zgłaszać nam (telefonicznie lub mailowo) każdą niezgodność zastanej rzeczywistości z podpisaną umową, utrudniającą lub uniemożliwiającą realizację lub kontynuację programu. My podejmujemy wówczas starania, by skutecznie zareagować.

  • 8.

    Co zastanę na miejscu?

    Wybierając się na wyprawy indywidualne pamiętajcie, że trafiacie w rejony inaczej uwarunkowane kulturowo, z innym nastawieniem do życia i innymi priorytetami, np. o innym podejściu do czasu, pieniądza, obsługi itp.

  • 9.

    Czy program wyjazdu można modyfikować?

    Oczywiście! Programy możemy dostosować do Waszych preferencji, złączyć kilka programów w jeden czy dodać kilka dni odpoczynku na koniec wyjazdu. Swoje pomysły na modyfikację programów zgłaszajcie podczas rezerwacji lub rozmowy z nami, abyśmy mogli potwierdzić Wam możliwość wprowadzenia zmiany i uwzględnienia tego na umowie. Jeśli któryś z Waszych pomysłów uwzględnimy jako prośbę, a nie gwarancję, oznacza to, że jego realizację pozostawiamy w gestii odpowiednich osób na miejscu (np. hotelarza gdy prośba dotyczy pokoju w hotelu od strony ogrodu itp.).
    Modyfikacje dokonywane już podczas wyjazdu (np. inna godzina spotkania z kierowcą, dodanie dodatkowego punktu na trasie, wydłużenie pobytu w hotelu) mogą dojść do skutku pod warunkiem samodzielnego uzgodnienia tego z naszym partnerem na miejscu lub z nami – za dodatkową opłatą, o ile nie ma to wpływu na dalszy przebieg programu. Za ewentualne skutki samodzielnego wprowadzania zmian dokonywanych bez konsultacji z biurem i niedociągnięcia powstałe z powodu spóźnienia się na miejsce zbiórki itd. odpowiada podróżujący.

  • 10.

    Co w przypadku nagłych zdarzeń?

    W przypadku wystąpienia podczas wyjazdu okoliczności, będących następstwem działania siły wyższej (np. huragany, erupcje wulkanu, trzęsienia ziemi), nagłych działań wojennych lub terrorystycznych, reagujemy na zastaną sytuację, i podejmujemy działania, aby zapewnić Wam bezpieczeństwo i komfort. W sytuacjach, w których realizacja oryginalnego programu wiązałaby się z narażeniem Waszego zdrowia i życia (o ile istniałaby realne przesłanki wskazujące na powyższe zagrożenie) zastrzegamy sobie prawo wprowadzenia zmian w programie.

  • 11.

    Czy mogę kupić u Was bilety lotnicze na mój wyjazd?

    Bilety lotnicze, poza niektórymi lotami wewnętrznymi, nie są wliczone w cenę wyjazdów indywidualnych. Bilety na swój wyjazd możesz kupić we własnym zakresie, lub za pośrednictwem zaprzyjaźnionej z nami kasy lotniczej. Zawsze dostarczamy Wam sugerowane daty lotów, zsynchronizowane z planem podróży tak, abyście z łatwością mogli wybrać odpowiednie przeloty.

  • 12.

    Co w przypadku problemu z lotem?

    W przypadku opóźnienia, zmiany lub odwołania przelotu, zapewniamy Wam maksymalne możliwe wsparcie. Zalecamy zakup biletów lotniczych przez kasę lotniczą, która w takich przypadkach trzyma rękę na pulsie, dba o Wasz interes czy przebukowuje odwołany lot na inny w Waszym imieniu.

  • 13.

    Czy takie podróżowanie jest bezpieczne?

    Każda podróż niesie ze sobą pewne ryzyko. Kradzieże i inne nieszczęśliwe wypadki mogą się zdarzyć wszędzie, podobnie jak w naszym kraju. Należy szczególnie starannie przechowywać dokumenty, pieniądze oraz respektować lokalne zwyczaje.
    Wybierając się na wyprawy indywidualne pamiętajcie, że trafiacie w rejony inaczej uwarunkowane kulturowo, z innym nastawieniem do życia i innymi priorytetami, np. o innym podejściu do czasu, pieniądza, obsługi itp.
    Dla Twojego bezpieczeństwa przed rezerwacją wysyłamy Ci informacje o uwarunkowaniach naturalnych i geopolitycznych w krajach docelowych. Zapoznaj się z nimi oraz z aktualnym komunikatem polskiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych na stronie https://polakzagranica.msz.gov.pl/>>

  • 14.

    Czy mogę zapłacić w złotówkach?

    Większość cen naszych wyjazdów indywidualnych jest podana w walucie (najczęściej USD). Jeśli jednak wolisz wpłacić całą kwotę w złotówkach, nie jest to problem. Kwotę w walucie przeliczamy po kursie sprzedaży banku z danego dnia. Skontaktuj się z nami aby ustalić szczegóły.

  • 15.

    W co się spakować?

    Na większość wyjazdów indywidualnych polecamy zabranie torby podróżnej na kółkach lub walizki i małego plecaka. W małym plecaku możecie  nosić rzeczy osobiste, takie jak aparat, kamera, kosmetyki, książkę itd. Plecaczek stanowi bagaż podręczny, na miejscu zabieracie go ze sobą na zwiedzanie lub trekking.

    Na niektóre wyprawy, ze względu na specyfikę wyjazdu, polecamy zabranie dużego plecaka. Informacje o tym znajdziesz każdorazowo na stronie wyprawy w zakładce INFORMACJE.

wyprawa

BLOG

CZYTAJ
wyprawa

ostatnie wolne miejsca

pokaż wyprawy
masz pytania?

zadzwoń do nas!

wyprawa

Sklep Kiribati Club

Zobacz

Wyprawa - Dlaczego z nami?

Partnerzy:

Płatności:

Platności